Ügyfélszolgálat
ÁLTALÁNOS ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ - ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Elérhetőségeink:
7700 Mohács, Dózsa György u. 31
Telefon: 69/510-074, 69/510-076
Fax: 69/301-155
E-mail: ugyfelszolgalatkukacmvgv.hu
Ügyfélfogadási idő 2020. NOVEMBER 23-tól:
Önkormányzati tulajdonú lakások és nem lakás célú helyiségek bérletével kapcsolatos ügyintézés:
Hétfő | 8:00-16:00 |
Kedd | 8:00-12:00 |
Szerda | 8:00-18:00 |
Csütörtök | 8:00-16:00 |
Péntek | 8:00-14:00 |
A pénztár a napi ügyfélfogadási idő lejárta előtt fél órával zár.
Ügyfélszolgálatunkon az alábbi ügyek intézhetők:
Mohács Város önkormányzatának tulajdonában lévő lakások és nem lakás célú helyiségek bérletével kapcsolatos ügyek:
- lakbér, bérleti díj befizetése, hátralékos ügyintézés
- bérlői bejelentések, panaszok intézése
- lakásbérleti szerződések megkötése, módosítása
Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a Mohács, Dózsa Gy. u. 31. szám alatt található ügyfélszolgálatunk ünnepi nyitvatartása az alábbi:
December 27. (szerda): Zárva
December 28. (csütörtök): Zárva
December 29. (péntek): Zárva
2023.01.02-TŐL (KEDD) A MEGSZOKOTT NYITVATARTÁSI IDŐBEN VÁRJUK TISZTELT ÜGYFELEINKET!
Minden kedves ügyfelünknek kellemes karácsonyi ünnepeket és nagyon boldog új évet kívánunk!!!